Ide forum
Velkommen til Den Intelligente Krops idéforum.
Har du ideer eller forslag til forbedringer på vores website – så er det her du kan komme af med dem.
Du har også mulighed for at kommentere på andres ideer.
Bemærk: Din email adresse offentliggøres IKKE, den benyttes udelukkende til at give dig et svar på dit indlæg
-
der var et track and trace nr. i den mail man får når ens pakke er afsendt :o)
jeg går fx lige nu og venter på min pakke på 4.dag...
1 stemmepåbegyndt ·
AdminTommy Gernot
(CEO, Den Intelligente Krop)
svarede
Hej Anonym,
Tak for dit bidrag…
Først og fremmest vil jeg bede dig om at kontakte kundeservice, så vi kan få styr på din pakke.Mht dit bidrag, så er vores nye webshop (forhåbentligt) klar indenfor 1-2 måneder, og der vil det være en inkluderet del af din ordremail.
mvh og god jul
Tommy Gernot -
I lavede øvelser til brug på flyturen.
Jeg kunne godt tænke mig, at I under menuen "Øvelser" havde nogle øvelser, som kan udføres fra et flysæde + evt. gangen ved siden af. Fedt hvis man lige kunne vække sin krop inden landing + det ville kunne modvirke hævede ben og ømme rygge/skuldre, som ofte følger med en længere flytur. Der synes at være konsensus blandt flyrejsende om at man er øm i kroppen bagefter og at "sådan er det bare". Måske får man sig taget sammen til nogle venepumpeøvelser. Det må kunne gøres bedre, selvom pladsen naturligvis giver nogle begrænsninger. Allerbedst ville det være, med en app,… mere
1 stemmeunder bedømmelse ·
AdminTommy Gernot
svarede
Hej Annette,
Super ide… den er hermed lagt på ide listen over tiltag i 2012 -
9 stemmerpåbegyndt ·
AdminTommy Gernot
svarede
Hej,
Tak for din ide.
Vi er ved at få lavet nyt website/webshop, og der vil vi få mulighed for at give bonuspoint/medlemsrabatter.
mvh
Tommy -
Det vil være smart med gratis returfragt
det tror jeg vil give mer-salg
7 stemmerunder bedømmelse ·
AdminTommy Gernot
svarede
Hej,
God ide…
Den vil vi overveje at implementere.mvh
Tommy -
9 stemmerpåbegyndt ·
AdminTommy Gernot
svarede
Hej,
Tak for din ide.
Vi er ved at få lavet nyt website/webshop, og der vil være mulighed for at se om varen er på lager eller ikke.
mvh
Tommy -
Ekstra mulighed for at linke til venner etc.
Ved hvert mulige købsemne har I 'udskriv'- Det ville være super med en 'send til en ven' eller lignende.
3 stemmerunder bedømmelse ·
AdminTommy Gernot
svarede
Hej,
Tak for din ide.
Tidligere har vi faktisk haft muligheden for dette, men den er fjernet igen… da den stort set aldrig blev benyttet.
Vi vil helt sikkert overveje muligheden på vores nye website, isærdeleshed nu, hvor de sociale medier som Facebook og Twitter har fået fat.
God efterårsferie.
mvh
Tommy -
5 stemmerpåbegyndt ·
AdminTommy Gernot
svarede
Hej,
Tak for din ide.
Vi er ved at få lavet nyt website/webshop, og der vil være mulighed for at oprette sig som bruger, og derved se igangværende ordre, optjene point og meget mere.
mvh
Tommy -
Jeg syns det kunne være smart med en ønskeliste
Så man kan gemme og sende den til fx familien. Så er det nemt for dem at købe gaver osv
5 stemmerpåbegyndt ·
AdminTommy Gernot
svarede
Hej,
På vores nye webshop, vil dette være en mulighed.
mvh Tommy
-
Brug af de forskellige redskaber I sælger, fek.s. BOSU eller andet. På DVD
Det kunne være rigtigt godt (og sjovt) hvis man kunne få DVDér hvor der gøres brug af de forskellige træningsredskaber som I sælger.
Kunne fek.s. godt tænke mig at prøve at træne med BOSU, men meget gerne med en DVD som motivation.4 stemmerplanlagt ·
AdminTommy Gernot
svarede
Hej Vivi,
Tak for din feedback.
Det er meget omkostningstungt at have dvd’ere til alle de mange forskellige produkter vi har.Istedet overvejer vi at lave små egne videoklip, som ligger på hvert produkt.
mvh
Tommy -
Information om planlagte kampagner, så ens indkøb kan tilrettelægges efter dette.
Information om planlagte kampagner, så ens indkøb kan tilrettelægges efter dette.
1 stemmeunder bedømmelse ·
AdminTommy Gernot
svarede
Hej Birgitte,
Interessant tanke…
Hvordan tænker du, sådan i praksis. For det kan jeg ikke lige se for mig?Kender du til andre webshops der allerede gør dette?
mvh
Tommy -
sensuel dans
sensuel dans/gymnastik DVD ønskes. - ikke stripfitness , men en
gymnastik/dans hvor man fremmer de kvindelige yndefulde bevægelser og fremmer en bedre talje, hofter og mavemuskler.
Kunne godt være lidt hen ad mavedans og samba, men på din helt
egen gymnastik-måde.1 stemmeunder bedømmelse ·
AdminTommy Gernot
svarede
Hej Anni,
Tak for din ide.
Tænker du, at det skal være Lotte, der er på DVD’en eller må det gerne være en anden underviser. Evt en udenlandsk?
mvh
Tommy -
3 stemmerpåbegyndt ·
AdminTommy Gernot
svarede
Hej,
Tak for input.
Ja, gratis kan vi jo nok ikke lave alle tingene :-).
Vi er startet så småt med MEGET gode tilbud/gratis produkter.I denne uge har vi fx sat en af Lottes DVD ned med 100,-
Du vil fra tid til anden også kunne finde et menupunkt GRATIS PRODUKTER, hvor vi deler skønne produkter ud.
mvh
Tommy